عمران و معماری

عمران و معماری
civil & Architecture
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عمران و معماری civil & Architecture و آدرس farhadaghababaee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

بسمه تعالی

قرارداد اجرای ساختمان ( پیمان مدیریت )

قرارداد حاضر به همراه شرایط عمومی ، شرایط خصوصی و دیگر اسناد و مدارک منضم به آن که مجموعا قرارداد واحد محسوب و غیر قابل تفکیک است در تاریخ ...................................بین ..............................................................که در این قرارداد صاحب کار نامیده می شود از یک طرف و .......................................................................................................که در این قرارداد به طور اختصار مدیر نامیده میشود از طرف دیگر ، به شرح زیر منعقد گردید :

 

 

ماده 1 _ موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد عبارتست از       فنی              اجرایی             مالی             اداری                 .........................

به منظور :

مدیریت اجرایی کامل تمامی عملیات ساختمانی ( ابنیه و تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی ) محوطه سازی ، حصارکشی ، راه اندازی و تحویل..................................................................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................

مدیریت اجرایی بخش یا بخشهای ................................................................................................

شامل :.............................................................................................................................................................................. ............................................................................................

 

به استثنای : مطابق نقشه ها و مدارک و مشخصات که به رویت و امضای مدیر رسیده و یک نسخه آن نزد مدیر است و دو نسخه دیگر تحویل صاحب کار و ناظر شده است .

 

 

ماده 2 _ محل اجرای کار :

محل اجرای کار واقع در ..............................................................................................است که به رویت مدیر رسیده و از موقعیت و وضعیت آن آگاهی کامل یافته است .

 

 

ماده 3 _ مدت قرارداد :

مدت قرارداد ..........................ماه است و تاریخ شروع کار همان تاریخ پرداخت مبلغ تنخواه گردان است .

مدت قرارداد تابع تغییر مقادیر کار و کارهای جدید به شرح مدرج در شرایط عمومی و خصوصی این قرارداد میباشد .

 

 

ماده 4 _ وظایف و تعهدات مدیر :

4-1 مدیر موظفاست با توجه به نقشه ها و مشخصات فنی و اجرایی ، هزینه های اجرایی پروژه  را برآورد اولیه نماید و پس از تایید صاحب کار شروع به عملیات اجرایی کند .

4-2 مدیر امین صاحب کار بوده و متعهد است در تمامی مراحل اجرای ساختمان رعایت ضابط و صلاح صاحب کار را بنماید .

4-3 مسولیت تمامی عملیات اجرای ساختمان ، تعیین پیمانکاران برای هر یک از قسمتهای ساختمان و عقد قرارداد با آنها به عهده مدیر است .

4-4 تهیه و خرید کلیه مصالح و خرید یا اجاره لوازم و ابزار و ماشین آلات مورد نیاز به هزینه صاحب کار .

5-4 اقدام برای اخذ انشعاب آب و برق و گاز و غیره به نمایندگی و به هزینه صاحب کار .

4-6 نظارت کامل و دقیق و ایجاد هماهنگی های لازم در اجرای به موقع و صحیح ساختمان .

4-7 تهیه صورت هزینه های انجام شده با تهیید مهندس ناظر حداکثر هر15 روز یکبار و ارایه آن به صاحب کار .

تبصره : صورت هزینه های انجام شده تنظیمی باید حسب مورد دارای سر فصل مجزای مصالح و دستمزد و سایر هزینه ها باشد و صورت پرداخت دستمزد کارگران روزمزد و پیمانکاران جزﺀ نیز باید بطور مجزا و به تفکیک تهیه شود .

4-8 مدیر موظف است یک نسخه از قراردادهای منعقده با پیمانکاران و پیمانکاران جزﺀ را را به صاحب کار تحویل دهد .

4-9 تمامی پرداختها به پیمانکاران و پیمانکاران جزﺀ باید با توجه به درصدهای پیشرفت کار صورت گیرد .

4-10 مدیر از زمان تحویل کارگاه تا تاریخ تحویل موقت ساختمان به صاحب کار ، مسولیت نگهداری و حراست از ساختمان و اجناس خریداری شده موجود در محل ساختمان را به هزینه صاحب کار به عهده دارد.

4-11 مدیر متعهد است بیمه ماهانه و بیمه حوادث کارگران و تمامی عوارض و حقوق دولتی منطقه را طبق مقررات مربوط و پس از تایید صاحب کار پرداخت و پس از خاتمه کار مفاصا حساب بیمه و سایر پرداختی ها را به صاحب کار تحویل دهد .

4-12 مدیر تحت هیچ شرایطی حق واگذاری موضوع این قرارداد را به شخص دیگر ندارد .

تبصره : در صورتی که این قرارداد با توجه به ماده یک شامل مدیریت مالی نباشد بندهای 4-4 و 7-4 و اگر شامل مدیریت اداری نباشد بند 5-4 از وظایف مدیر حذف می گردد .

 

 

ماده 5 _ وظایف و تعهدات و اختیارات صاحب کار :

5-1 پرداخت تمامی هزینه های مندرج در این قرارداد به عهده صاحب کار است مگر مواردی که در شرایط  خصوصی پیمان معین می گردد .

5-2 صاحب کار متعهد است ظرف 10 روز از تاریخ امضای این قرارداد مبلغ تنخواه گردان را به مدیر بپردازد .

5-3 صاحب کار متعهد است حداکثر ظرف 10 روز تمامی صوزت حسابهایی را که توسط مدیر تهیه شده و به تایید مهندس ناظر رسیده بررسی و پرداخت کند .

5-4 صاحب کار همکاریهای لازم را از قبیل دادن وکالتنامه ، معرفی نامه و غیره جهت معرفی مدیر به منظور اخذ انشعابات آب و برق و گاز و غیره و مراجع رسمی و دولتی را متناسب با برنامه زمان بندی و حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ در خواست مدیر به عمل آورد .

 

 

ماده 6 _ حق الزحمه مدیر و نحوه پرداخت آن :

الف – حق الزحمه مدیر .................درصد از هر صورت هزینه ای می باشد که مدیر در طول مدت قرارداد جهت اجرای ساختمان تهیه و ناظر هماهنگ کننده آن را تایید کرده است . آن دسته از هزینه هایی که به آن در صدی تعلق نمی گیرد و یا درصدی دیگری تعلق می گیرد باید در شرایط خصوصی پیمان مشخص شود . در غیر این صورت ، تمامی هزینه های انجام شده مبنا برای محاسبه حق الزحمه قرار خواهد گرفت .

ب – پس از محاسبه هر صورت هزینه ، مبلغ کارکرد طی هر دوره محاسبه و سپس ..........درصد آن به عنوان کارمزد توسط صاحب کار به مدیر پرداخت می شود .

ج – از هر کارمزد مدیر ..........درصد به عنوان تضمین حسن انجام کار کسر می گردد که پس از خاتمه قراردادو پایان دوره تضمین به وی پرداخت خواهد شد .

د- پرداخت مالیات و کسورات قانونی که به حق الزحمه مدیر تعلق می گیرد به عهده مدیر می باشد .

 

 

ماده 7 _ تنخواه گردان :

صاحب کار مبلغ ........................................ریال به عنوان تنخواه ردان در اختیار مدیر قرار می دهد که پس از ارایه صورت هزینه ها و فاکتورهای مربوطه و تایید مهندس ناظر هماهنگ کننده ، تنخواه گردان بعدی تا سقف مبلغ مذکور محاسبه و توسط صاحب کار به مدیر پرداخت می شود .

مدیر در زمان اخذ مبلغ اولین تنخواه گردان .........................................ریال ( تضمین مورد قبول صاحب کار ) معادل مبلغ دریافتی به عنوان تضمین در اختیار صاحب کار قرار می دهد که پس از اتمام اجرای ساختمان و همزمان با تحویل آن ، به مدیر مسترد میگردد .

 

 

ماده 8 _ مهندسان ناظر :

نظارت بر اجرای ساختمان به عهده :

 

1- ناظر هماهنگ کننده : ..................................به نشانی .................................................

2- ...........................................به نشانی :.................................................................

3- ...........................................به نشانی :.................................................................

4- ...........................................به نشانی :.................................................................

می باشد که از طرف صاحب کار به مدیر معرفی شده اند . چنانچه بعدا به هر دلیل هر یک از مهندسان ناظر تغییر کند ، صاحب کار موظف است حداکثر ظرف 15 روز مهندس ناظر جدید را کتبا به مجری معرفی نماید .

 

 

ماده 9 _ شرایط – مسولیتها – اختیارات – عمومات :

شرایط ، تعهدات ، اختیارات و مسولیتهای طرفین قرارداد و سایر عمومات قراردادبه شرح مواد ........الی ....................شرایط عمومی منضم به این قرارداد می باشد .

 

 

ماده 10 _ اسناد و مدارک قرارداد و منضمات آن :

اسناد ومدارک قرارداد عبارتند از : قرارداد حاضر ، شرایط عمومی شرایط خصوصی ، برنامه زمان بندی کلی ، نقشه ها و پروانه ساختمانی ، همچنین مشخصات فنی ، نقشه ها صورت مجلس ها و توافقنامه هایی که در طول اجرای کار تنظیم و به امضای طرفین می رسد می باشد که جزو منضمات قرارداد محسوب می شود .

 

 

ماده 11 _ نشانی طرفین قرارداد :

 

نشانی صاحب کار :

 

 

نشانی مجری :

 

 

 

 

امضای صاحب کار                                                                 امضای مجری / مدیر

 

 

 



موضوعات مرتبط: مطالب عمران، ،
[ یک شنبه 13 بهمن 1392 ] [ 14:7 ] [ farhad ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید farhadaghababaee@yahoo.com
بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 27387
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

اوقات شرعی